پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
حجت الاسلام فروهر

حوزه/ فضای مجازی انعکاس دنیای حقیقی است که بر آن سایه افکنده و با توجه به حکومت رسانه ها و فضای مجازی دیگر سخن ازدهکده جهانی نیست، بلکه سخن از نقطه جهانی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کاشان، حجت الاسلام فروهر، در جمع طلاب مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل، گفت: شناخت  از جامعه و به ویژه جوانان باعث می شود تا به نیاز آنها پاسخ دهیم  و اگر از زمانه آنها شناخت نداشته باشیم، نمی توانیم پاسخ گوی مسائل آنان باشیم.

وی با اشاره به ضرورت شناخت دنیای امروز و امکانات رسانه ای و مجازی، ادامه داد: فضایی که امروزه در آن غوطه ور هستیم با توجه به هجوم گسترده و وسیع به دین و هجمه های سنگینی که در فضای مجازی وجود دارد، ناچاریم این فضاها را بشناسیم تا بتوانیم پاسخ گوی شبهات و مسائل باشیم.

این کارشناس فضای مجازی ادامه داد: فضای مجازی انعکاس دنیای حقیقی است که بر آن سایه افکنده و با توجه به حکومت رسانه ها و فضای مجازی دیگر سخن ازدهکده جهانی نیست، بلکه سخن از نقطه جهانی ست.

حجت الاسلام فروهر با اشاره به این که فضای مجازی در همه جا  قابل دسترس می باشد، افزود: فضای مجازی زندگی بشر را خواهد گرفت و طلاب باید با شناخت صحیح، مسائل و شبهات را بررسی و حل نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha